Tímto bych si dovolil požádat veleváženou jury o zvážení zavedení nové disciplíny - skupinový let. Jako praktickou ukázku, jak by to mohlo vypadat, přikládám následující popis. V sobotu 24.6 jsme se domluvili s Honzou a Kubou Šedivými na společném letu. A jelikož jsme letos ještě nic nezaletěli do Kameňa, tak jsme se rozhodli, že to napravíme. Plán byl celkem jasný - trojúhelník Stichovice - Litovel - Sv. Kopeček - Stichovice. Tímto se omlouvám, že jsem nezplodil více řádků, ale jsem technik, takže se snažím vyjadřovat stručně.
Létu a letu zdar Martin, Honza a Kuba
No jako fór dobrý, ale není to nic nového, první let do Kameňa jsem tomu starýmu dělal Já a od tý doby každý ročník hledá a nachází, ke komu by se přifařil, aby to měl bez práce a nemusel nic psát. Vzhledem k tomu že je to pátý ročník, doufal jsem, že už se naučil psát. Omyl, on tu lenost ještě infikoval tomu mladýmu !!!!!! P.S.: Doufám, že tuto odpověď JURY hodí Petr na konec Tvé zprávy o letu aby všichni věděli. A to jsou reprezentanti co mají jít těm mladým příkladem !!!!!!!!!!! Roman
Technici, struční piloti, lenoši atd..... nikdo Vás nenutí něco do Kameňa přihlásit, není to povinnost, je to pro zábavu a hlavně pro inspiraci ostatním. Na fotky jsou sdílené servery picasa, rajče na tabulku výkonů xcontest. Tady je to o něčem jiným, chci aby vaše lety byly inspirací pro ostatní (Mlčoch, Kamil (letos!)) All: Let typu odstartoval jsem, hodinu seděl na prdeli a přistál už neposílejte. A vo tom to je Proksík
Na popud vyhrožování Romana Pavlíka tím, že když nenapíšem článek k letu do Moravkého kameňa, mě otec opět přemluvil k napsání malého článku. Lidi nevím už jak mám komentovat normální každodenní lítání. Tak vám teda něco povím. Večer před dnem D jsme se s Martinem domluvili že zaletíme něco do Kameňa, ráno jsme vstali, dali si kávičku ( myslím že to bylo nesko s mlíkem ),Potom hurá na letiště, cestou po cestě jsme se stavili na benzínce natankovat, zrovna měla službu krásná mladá slečna. Na letišti proběhl normální rituál, pozdravení Martina, vyndání věcí s Koňa ( přezdívka našeho vozíku ), už se jenom obléct, nachystat padák, krosnu na záda a hurá na trojúhelník. Po cestě jsme viděli nespočet králíků a mnoho srn. Vzdušnou čarou k Litovli je to hodně rovné , shodou okolností pak i na Svatý kopeček a z pět na letiště to byl nepřirozeně přímý let. Po přistání jsme poklábosily s Martinem a balili jsme se domů, po cestě se nic nestalo.
Kuba Šedivý
Tak jako každý rok jsme se rozhodli jednoho krásného dne nelítat jen tak ale zaletět něco do mor. kameňa . A tak já s mladým jsme se večer domluvili že poletíme Litovel, Kopeček, a naše základna Stichovyce .Ještě večer nám volal Martin R. že se přidá. Ráno jako vyšité zase nefoukalo a tak hurá do vzduchu,po úspěšném startu a chvíli čekáni na zbytek výpravy jsme se vydali na cestu do Litovle jsme to dali rychle nic nového cestou nebylo ale potom to bylo zajímavé tímto směrem a to myslím Litovel Kopeček tak zase nelítáme a tak jsme se měli čím kochat.Na Kopečku jsme to otočili a hurá domu přes Olomouc v dostatečné výšce jsme jej přeletěli,řeknu vám krase město když jej vidíte jako pták jen žit tam dole bych nechtěl,a dal to bylo jen rutyna a já byl už myšlenkami na letišti protože jsem měl močák jak kopačák a teplo vypadá jinač to se mi honilo hlavou posledních dvacet minut.potom par fotek a kafe pokecat jaký to bylo a hurá domu k mámě do lužka,pomalu ani nepoznala že jsme někde byli.
Honza Šedivý
Data pro pořadí dohromady: I. Piloti Martin Rolný, Jan Šedivý, Jakub Šedivý II. Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru Martin Rolný: Macpara Chronos, Spinparamotors 180E Jan Šedivý: Macpara Spice, Spinparamotors 180E Jakub Šedivý: Macpara Chronos, Spinparamotors 180E III. Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín) IV. 118 + 154 + 131 = 401kg V. Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu 24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32 VI. Startovní bod Stichovice VII. případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku) Litovel VIII. případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku) Sv. Kopeček IX. Cílový bod Stichovice X. Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body 70,89km XI. Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru 5,5 + 7,0 + 6 = 18,5l
No a pokud by to neprošlo tak data jednotlivě
I. Pilot Martin Rolný II. Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru Mac Chronos, Spinparamotors 180E III. Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín) 118kg IV. Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu 24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32 V. Startovní bod Stichovice VI. případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku) Litovel VII. případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku) Sv. Kopeček VIII. Cílový bod Stichovice IX. Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body 70,89km X. Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru 5,5l
I. Pilot Jan Šedivý II. Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru Mac Chronos, Spinparamotors 180E III. Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín) 154kg IV. Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu 24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32 V. Startovní bod Stichovice VI. případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku) Litovel VII. případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku) Sv. Kopeček VIII. Cílový bod Stichovice IX. Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body 70,89km X. Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru 7l
I. Pilot Jakub Šedivý II. Kluzák, typ krosny, či tříkolky, typ a obsah motoru Mac Chronos, Spinparamotors 180E III. Startovní suchá hmotnost (stroj+padák+osoba na palubě+vše - benzín) 131kg IV. Datum, čas startu, čas přistání, čistá doba letu 24.6.2012, 7:14, 7:46, 1:32 V. Startovní bod Stichovice VI. případný otočný bod č.1 (u trojúhelníku) Litovel VII. případný otočný bod č.2 (u trojúhelníku) Sv. Kopeček VIII. Cílový bod Stichovice IX. Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body 70,89km X. Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru 6l
|