NASTAVENÍ NA ZEMI
Následující moudra vycházejí z mých zkušeností z tříkolky, ale řada věcí platí i pro běžce, tedy krosny.
Když 3k stojí, nebo se rozjíždí, měl by vrtulový disk mít úhel cca –(1 až 2) st. dle výšky osy motoru, dále budu úhly uvádět k vertikále, kdy záporné úhly jsou náklony vrchní polovinou vrtulového disku k pilotovi. Toto nastavení má pouze jeden účel, způsobí že vrtulový proud vzduchu jde nad padákem, a nejde spolu se smetím do padáku. Protože pak vrtulový proud jde nad padákem, padák do poslední chvíle "spokojeně leží",tak jak si ho nachystáme. |
Celý článek...
|
|
Jako asi kazdý, kdo vlastní walbro i já jsem řešil jeho nastavení. Údaje o kolik otaček ktery šroub povolit jsou jen orientační, vždy musíme provést dolaďení. Kdysi jsem si vysumíroval tento postup, snad je pochopitelny
Seřízení karburátoru Walbro 32
1. Dotáhnout oba šrouby Lo i Hi na doraz (nepřetahovat ať se nevymačkají sedla). Volnoběžný šroub povolit tak, aby se špičkou nedotýkal páčky klapky plynu. 2. Otevřít Lo šroub o 1/4. Otevřít Hi šroub o 1 celou otáčku (základní nastavení).
3. Nastartovat motor a lehce držet plyn až se motor zahřeje na provozní teplotu (cca 200 stupňů, 3 – 5 min).
|
Celý článek...
|
|
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |