Hlásím let do kameňa č.4 Pilot: Michael Nadaži Tisk
Hodnocení uživatelů: / 6
NejhoršíNejlepší 
U Proksíka jsem byl upozorněn Dušanem ,  že bude letovo. Druhý nejmenovaný mě upozornil ,  že ještě není konec  a tak ať se snažím nebo mě přelítne:-) No mají na to cca měsíc. Tak čtvrtý bych mohl snad být!:-)
Kouknu na předpověď a fakt vypadá dobře. Něco málo jsem naplánoval. Večer před startem nahlásil na Mošnově svůj letový plán a už jen doufal , že mě kluci polští pustí.
Ráno volám na věž a prý můžu. Jdeme do toho. Krásné podzimní počasí, až na teplotu vzduchu. V cca 150m bylo tepleji jak na zemi 21°C 6:30 ráno. Úžasné! Mlha kde se podíváš.  Vypadala , že se bude rozpouštět. Letělo se krásně. Cca 10 km před prvním otočným bodem začalo foukat a to dost 15-20km/h na plném speedu. Docela turbulentní , ale otočný bod se mi podařilo  nafotil. Po otočce jsem si říkal ,,Jen aby vyšlo palivo“. Naštěstí co jsem ztratil cestou tam se mi po otočení vrátilo po větru 75km/h bez speedu.To byl frkot. Oblohu zastínili mráčky , tak to byl rychlostní výkluz Za chvíli fotím druhý otočný bod a rychle domů. Poslední rameno musím letět celé na plném speedu. Je to proti větru a potřebuji rychlost něco kolem 40km/h.
Docela se to daří i když musím níž na zem. Čím blíž jsem domovu, tak se počasí lepší  a tak se vyhřívám na sluníčku 25°C v 9 ráno. Dolítávám, sedám,  balím a rychle do práce, Natankoval jsem 12l. 10 nádrž a 2l petka(pro jistotu). Zůstalo 2litry v petce a 1litr v nádrži. Spotřeba 9l.Docela dobré na to jak foukalo i když nemělo.
A jak říká Prosksík  ,,a o tom to je“
Michael  
Email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Hlásím let
Pilot: Michael Nadaži
Padák: Antea 
Motor: Nirvana Rodeo 125
Datum letu: 28.08.2009
Cas startu: 6:22
Cas pristani: 9:51
Doba letu: 209
Start: Petrovice
OB1: Bieruň PL
OB2: Rudno PL
Cíl: Petrovice
Celková délka trate: 150.690km
Celková spotreba: 9L
1. rameno SB-OB1: 48,1km
2. rameno OB1-OB2: 52.253km
3. rameno OB2-CB: 50.209km
Email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript