Hlásím let do Kameňa Pilot: Radek Vondra Tisk
Hodnocení uživatelů: / 3
NejhoršíNejlepší 
 Uletěno jsem měl 77 km na GPS, ale do Nového Města ještě zbývalo 37 km přímou cestou. Zavolal jsem teda do Nového města Mechymu, ale ten tam měl nějakou práci jako marshall, tak jsem zkusil Dana z Karabachu a ten mi slíbil, že pro mne dojede. Hurá. Všechno jsem nechal na letišti, dostopoval do Hořic a dal si výtečnej oběd a další pivka. Dan dorazil asi za 2 hodiny, a do Nového Města jsme to stihli tak tak, protože Dan už zase musel být na přejímce techniky, kde dělal fotografa. Odpoledne jsem se bavil očumováním zahraničních pilotů a strojů, v podvečer jsem zase dotankoval a vyrazil na cestu zpět. Na letišti vanul variábl, místy i silnější, ale co bylo divný, spíš ze západu, než z východu, jak bych potřeboval. Těsně před šestou jsem tedy odstartoval
  s tím, že se asi zase budu probíjet proti větru a na Medarda se už nikdy nepodívám. Ale když jsem nastoupal první stovku metrů, všechno se v dobré obrátilo a mazal jsem domů. Pomáhal jsem si speedem, nicméně termika pořád ještě úřadovala, a tak to bylo chvíli rychle a chvíli pomalu. Postupně se to však uklidňovalo a chvíli před sedmou to lehlo úplně. Speed byl zbytečný, stačilo jenom povrkávat plynem a na GPS se usadilo 55 km/h. V přídavné nádrži jsem měl ještě trochu benzínu pro všechny případy, ale vůbec ho nebylo zapotřebí. S tím speedem člověk protopí docela dost, ale ta druhá půlka trasy byla snad jen na benzinové výpary. Těsně před osmou jsem sednul u chalupy, spotřeboval jsem 7,5 l Naturalu (teda na cestu zpátky) a byl jsem pekelně unavenej, ale asi i šťastnej z pěknýho celodenního výletu. Takže do Kameňa posílám jenom ten let zpátky - jako let bez návratu.
 
Howgh. Radek Vondra alias Mlčoch
 
Pilot: Radek Vondra
Padák: MAC Envy 27
Motor: Rodeo 115
Datum letu: 29.7.09
Cas startu: 17:50
Cas pristani: 19:57
Doba letu: 2:07
Start: Nové Město nad Metují
OB1: 
OB2: 
Cíl: Doubravčice
Celková délka trate: 103
Celková spotreba: 7,5
1. rameno SB-OB1: 
2. rameno OB1-OB2: 
3. rameno OB2-CB: