Hromadný let do kameňa Tisk
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

Hromadný let do kameňa

Ve středu 22.9.2010 jsem dostal od Tondy SMSku, že počasí je naposledy A1 a sraz je ve Vyškově v 17:30, no to se nedá odmítnout. Bylo nás tam asi osm. Dušan a Pavla měli v plánu zaletět něco do kameňa. Dušan měl připravený pohodový trojúhelník pro Pavlu o stranách asi 10km. Všichni jsme se nadchli, že si to zaletíme taky. Tonda nám dal před startem dlouhé školení o bezpečnosti a pravidlech používání letiště Vyškov, a už jsme měli strach, že to nestihnem. Letěli jsme ve dvou skupinách asi 5min. po sobě a čekali na sebe, benzín nebenzín. Let trval jednu hodinu. Pavla po startu čekala na Dušana, ale jemu se nepodařilo rozplést šňůry od padáku a tak vůbec neodstartoval, Dušan měl ten den hlavu v oblacích, ale nohama zůstal na zemi. Když Pavla viděla, že už jsme daleko tak se rozhodla, že sama nepoletí.

Takže tímto děkujeme Pavle a Dušanovi, za pěkně připravený let do kameňa. Snad se jim to ještě podaří. A taky Tondovi je třeba poděkovat za dokonalou celoroční úpravu letiště ve Vyškově, trávník je jak na greenu a letos v zimě by se v tom hlubokým sněhu bez zásahu Tondy vůbec nedalo lítat. I když jsou přední místa v tabulce už obsazena tak na konci tabulky je místa pořád dost. Ale aby se Michalovi z té výšky nezamotala hlava.

 Standa Sýkora

1) Pilot Petr Buchta

2) Kluzák Trend 4-33, tříkolka Nirvana Cruise Rodeo 125

3) 22.9.2010 dobu letu 1hod.

4) Startovní bod letiště Vyškov

5) otočný bod č.1 větrný mlýn Ruprechtov

6) otočný bod č.2 kostel sv. Martin v Nemojanech

7) Cílový bod letiště Vyškov

8) Naměřená přímá vzdálenost mezi body 13,469; 10,27; 10,492; celkem: 34,23km.

9) Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru je 5.5 litru.

 

1) Pilot Standa Sýkora

2) Kluzák Trend 4, Rodeo 125

3) 22.9.2010 dobu letu 1hod.

4) Startovní bod letiště Vyškov

5) otočný bod č.1 větrný mlýn Ruprechtov

6) otočný bod č.2 kostel sv. Martin v Nemojanech

7) Cílový bod letiště Vyškov

8) Naměřená přímá vzdálenost mezi body 13,469; 10,27; 10,492; celkem: 34,23km.

9) Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru je 3 litry.

 

1) Pilot Tonda Januška

2) Kluzák Velvet krosna Jenifer R120

3) 22.9.2010 dobu letu 1hod.

4) Startovní bod letiště Vyškov

5) otočný bod č.1 větrný mlýn Ruprechtov

6) otočný bod č.2 kostel sv. Martin v Nemojanech

7) Cílový bod letiště Vyškov

8) Naměřená přímá vzdálenost mezi body 13,469; 10,27; 10,492; celkem: 34,23km.

9) Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru je 4 litry.

 

1) Pilot Franta Nováček

2) Kluzák Trend 2, krosna Bora3 - Solo 210

3) 22.9.2010 dobu letu 1hod 10min.

4) Startovní bod letiště Vyškov

5) otočný bod č.1 větrný mlýn Ruprechtov

6) otočný bod č.2 kostel sv. Martin v Nemojanech

7) Cílový bod letiště Vyškov

8) Naměřená přímá vzdálenost mezi body 13,469; 10,27; 10,492; celkem: 34,23km.

9) Spotřeba pohonných hmot se zaokrouhlením na půl litru je 6 litry.

 

Další snímky jsou zde od Franty Nováčka

http://www.ppg.ic.cz/para220910/index.htm

a tady ode mě.

http://ssykora.rajce.idnes.cz/Vyskov_let_do_kamna/

 

Standa Sýkora

1Petr Bucht...
1Petr Buchta 1Petr Buchta
2 Petr Buch...
2 Petr Buchta 2 Petr Buchta
3 Standa Sý...
3 Standa Sýkora 3 Standa Sýkora
4 Standa Sý...
4 Standa Sýkora 4 Standa Sýkora
5 Tonda Jan...
5 Tonda Januška 5 Tonda Januška
7 Franta No...
7 Franta Nováček 7 Franta Nováček
8 Franta No...
8 Franta Nováček 8 Franta Nováček
11 Start
11 Start 11 Start
12 první ot...
12 první otočný bod 12 první otočný bod
13 druhý ot...
13 druhý otočný bod 13 druhý otočný bod
14 trasa
14 trasa 14 trasa