Hlásím let do Kameňa Dan Tisk
Hodnocení uživatelů: / 3
NejhoršíNejlepší 

Na víkend 27-29.9.2013 byla předpověd krásného počasí a tak Tonda vyhlásil heslo: Strachotín Miluji ten výhled z letiště na Pálavské kopce a tak jsem neváhal ani okamžik a potvrdil učast. Zbývalo vyřešit vozidlo na tento víkend, protože jsem svůj karavan před pár dny prodal. Řešení nabídl pohled na dvůr v bratrově firmě, Ford Escort Pickup s kterým jsem si mohl hned tykat protože jsme oba stejně mladí….. Po nezbytných úkonech pro sprovoznění vozu jsem mohl vyrazit. Šárka při pohledu na náš víkendový karavan přeorganizovala vše a jela k mamince.  ((-:  Cesta do Strachotína mi tentokrát trvala dvakrát tak dlouho a připadal jsem si jak pan doktor v podání p. Hrušinského (pane doktore vy jste se kochal, že?) ne nebojte neboural jsem, ale rychlost jsem držel stejnou jak on.

  Laughing Daniel Trochta

Již od dopoledne jsme byli dohodnuti s Pepou Weisem a Šedivákem že odpoledne dáme něco do Kameňa.  Můj pozdní příjezd způsobil že jsem na přípravu měl jen pár minut a otočné body jsem na mapě jen zběžně okoukl a musel chystat svůj stroj. Oblečení jsem na sebe natáhl veškeré co kabela na lítání obsahovala a na posledním ramenu jsem toto rozhodnutí kvitoval s povděkem.  Start byl naštěstí napoprvé ale 13 litrů bylo těžké jak sviň Po startu se natáčím směrem na Hrušovany kde je první otočný bod a snažím se dohnat kamarády. Přidal se k nám jeden padák a po chvíli poznávám Ladu Tirpáka a jeho Ozon Slalom. Rychlost mého padáčku mi umožnila dohnat ostatní ještě než jsme opustili jezera a tak dál už jsme letěli pohromadě. Navigace podél řeky Dyje je jednoduchá a tak je to spíš o kochání a hraní si. Na urovni Drnholce měním směr a letím na jeho okraj zamávat Šárce na návštěvě. Vidím že ostatní letí za mnou a tak si říkám že večer asi dostanu pochvalu za navigaci skupiny. Po zakroužení a zamávání své ženě natáčím svůj stroj opět směrem na Hrušovany a pokračujeme v letu. Při přeletu letiště v Drnholci registruji 3 auta na ploše a tak další zakroužení a zamávání kamarádům. Jen nechápu proč přislíbili učast ve Strachotíně a nakonec byli o pár km vedle )-:
Při příletu k Hrušovanům zjištuji že ostatní se začínají otáčet a vyráží na Mikulov. Vzpomínám jak to na té mapě bylo, ale jsem přesvědčen že někdo říkal že poletíme po kolejích až k nádraží. Držím se tedy plánu a otáčím až na nádraží v Hrušovanech nad Jevišovkou. Kamarádi hoblují pole a remízky a tak je zase musím dohánět a uvědomuji si že za vyšší spotřebu vlastně mohou ONI! Ne já a nedůsledná příprava. Nejdelší rameno trojuhelníku je z Hrušovan do Břeclavi přez Mikulov tak navigace je opět brnkačka. Celý let byl spíš kochací a hravý takže mávání a ůtoky na traktory pracující na poli bylo příjemnou náplní letu. Jen že ouha na urovni Lednice koukám že všichni otáči směrem k minaretu. Říkám si: jestli to ted vzdali a letí zpět tak to jsou sráči. Já tedy držel dál kurz na Břeclav a pomalu začal řešit chlad, čůrání, a přicházející šero.  Chlad jsem nemohl ovlivnit, měl jsem na sobě vše co bylo, čůrání jsem zadržel a v hlavě si skládal dopis Jury Moravského Kamenu s požadavkem na zanesení do pravidel soutěže možnost mezipřistání na vykonání potřeby. Než jsem vše promyslel byl jsem v Břeclavě a točil domů. Navigace opět s prstem v pr… minaret a vedle kopce strachotín. Šeřilo se čím dál víc tak trimy vypustit, zaspeedovat a pětašedesátkou hurá na letiště. Stihl jsem to tak tak jen na fotce nádrže se to podepsalo (zmrzlej foták nechtěl bleskovat).
Závěr mého povídání není už o letu, ale o myšlenkách před spaním. Vedle mého Fordu vidím stát svůj bývalý karavan, koupil ho totiž jeden kolega lítač. Večer když jsem ulehal do vymrzlého , špinavého nákladního prostoru a zalézal uplně na dno spacáku tak jsem uslyšel jemné sikání zapnutého topení vedle stojící dodávky. Usínal jsem se vzpomínkou na teplou postel a peřinky v dodávce…. ((-:

Frown Daniel Trochta

GPS
GPS GPS
havarovaný ...
havarovaný drak havarovaný drak
Janohrad
Janohrad Janohrad
kamaradi
kamaradi kamaradi
nádrž před
nádrž před nádrž před
nádrž po
nádrž po nádrž po
OB1
OB1 OB1
OB2
OB2 OB2
start
start start


II. Jojo Wings M19, Nirvana Instinct NS200
III. Suchá startovní hmotnost 108 kg
IV. 27.9. 2013, 17.09, 19.00, 111 min
V. Startovní bod Strachotín
VI. otočný bod č.1nádraží Hrušovany nad Jevišovkou
     VII. otočný bod č.2 Břeclav
X. Naměřená přímá vzdálenost mezi otočnými body 84,3 km
XI. 13 - 6,5 = 6,5 l