Domů

Akce v luftě

Žádná akce v luftě :-(

Languages

Languages
TOPlist

Nemusí pršet, jen když kape Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

Medard se poslední dobou moc netrefil, dnes nemělo pršet jen vysoká oblačnost a mírný vítr do 3m/s. Kamil se chystá v ocelovém ptáku za velkou louži k imperialistům, ale na Kočičáka je spolehnutí. Vše je jinak na Smradlavce jsem sám, nefouká a když tak ze směru kdy to bude do kopce a k tomu prší. Za chvíli je zase vše jinak, přestalo pršet, Kočičák dojel a oba se shodujeme, že  s každým pokusem o start se budou šance kvůli mokru, bezvětří a krátké dráze (dál tráva 1m vysoká) rapidně zmenšovat. A ono nám to šlo napoprvé, sice každej startoval na jinou stranu, ale překvapivě hladce. Na žádný výlet to není, je vidět místa kde prší a na severu je to od pohledu neletové. Takže zevlovačka po okolí, sem tam pár kapek spadlo, ale jinak rovnej luft.

a vo tom to je Proksík

Celý článek...
 
30.4.2014 Říčany - Čarodějničí let Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 6
NejhoršíNejlepší 

Předpověď na dnešní den nevypadala příznivě, ale po celodenním Lukášově nátlaku vyrážíme do Říčan. Přece nebudeme sedět u ohně a opékat špekáčky. Po příjezdu proběhla pravidelná kontrola před startem včetně dolití paliva do našeho tandemového motorového koštěte značky Rotax. Naplánovaný let do Tišnova a zpět. Po startu otočka nad Říčany, kde nečekaně vyběhl Slávek z obchodu a zdálo se, že mává, i když slíbil, že bude hrozit, takže pozdrav a vyrážíme okouknout hrad Veveří. Nad automotodromem Lukáše začal nasávat velký černý čarodějnický mrak a nechtěl ho pustit dál, ale bojoval, nedal se a zvítězil. Blížíme se k Veveří, kde jsem předpokládala kontrolu kolegyň čarodějnic na nádvoří hradu. Jenže místo chystání bujarých oslav a stavění hranice nebyla nikde vidět ani noha, natož nějaké to koště. Tak pokračujeme dál.

Lenka

Celý článek...
 
Kdo je připraven, není překvapen Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

V Neděli jsem absolvoval kurz první pomoci vedený firmou Letečtí záchranáři s.r.o. Na pár zrychlených školeních jsem již byl, ale toto bylo něco jiného. Během necelých 4hodin jsme si vyzkoušeli resuscitaci na figuríně, mačkali tlakové body, sjednotili jsme si dosavadní naučené teorie o záchraně s používanou praxí a musím uznat byl to velký přínos. Hromada popisovaných postupů v různých brožurách nemá s realitou nic společného a často jen zdržuje. Na kurzu bylo vše logicky vysvětleno, názorně jsme si mohli vše vyzkoušet a hlavně informace byly aktuální k roku 2014 a převzaty z praxe. Teď už jen doufat, že tyto zkušenosti nebudu nikdy potřebovat a že když já budu potřebovat pomoc, bude ji někdo umět poskytnout.

a vo tom to je Proksík

Celý článek...
 
Nemusí pršet, ale i tak to jde...:) Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

Vždycky se nepodaří ideální počasí, dobrá viditelnost, kolikrát by člověk byl rád, kdyby aspoň nepršelo. V neděli bylo všechno výše zmiňované, ale i přes to, moc jsem si to užil. To je tak, když se potká více lidí se stejným postižením při oblíbené činnosti…. :) Domluva na 09 hodin, na Raketách, ale krátce  po výjezdu už Roman avizoval, že prší a že se na to vyprdneme… nu což neochotně jsem začal stáčet dědečka automobila směrem k domovu, když tu náhle, jako ze záhrobí SMS od Luďka „Jsem na místě a jdu lítat.“ Není nač čekat, brzdové destičky zazpívaly svojí píseň o cestě na autonebe a už to hrnu správným směrem na „Rakety“…

Lukáš Kočica

Celý článek...
 
Baldovec 2014 Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 6
NejhoršíNejlepší 

Dlouho nepřebalovaný záložák si o provětrání už žádal ze všech sil, takže v sobotu ráno valím na Baldovec. Standa mi pomohl s trubkama ke krosně co ze sedačky trčely na všechny strany a hurá na věž. Zdenál jel jako první a zkoušel jestli nás to udrží a předvedl odhoz záložáku. Po této ukázce jsem se pídil po tom, zda balí záložky i někdo jiný a nebo jak se balí záložka. Popruhy ke kladkám mi slečna dala delší a nebo se lana s mojí maličkostí víc prověsily, takže jsem se nemohl rozjet pokrčením nohou, ale hópnót z balkónku, hnusnej pocit. Ale jedeto, za kurtem tahám za kliku, chtěl jsem kontejner prvně vytáhnout a pak ladně hodit za sebe, ale z natažené ruky se již otevřel. Dobrá zkušenost, nevymejšlet postupy, chytnout, tahat a z tahu rovnou házet. Padák se nalil okamžite, přežil jsem.

a vo tom to je Proksík

Celý článek...
 
Opuštěnej na Smradlavce Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

Medard na Neděli hlásí, že lepší to být už nemůže a tak se divím, že su na Smradlavce sám. Ještě jednou zkontrolovat sedačku, kterou jsem měl na Baldovcu, že je vše jak má a hurá do luftu. Start  odfláklej na Šediváka (jak to trochu letí pokrčit a roztáhnout nohy) a su tam. Opar je všude, takže fotky zase nic moc a tak se si bez fotoambicí užívám let se sem tam tou ostřejší zatáčkou, máváním na kolaře a návštěvníky rozhleden. Pěkná hodinka v luftě a to mě Pája ještě večer pustila bez jakýchkoliv protestů na pivko za kamarádama, moc pěknej den

a vo tom to je Proksik

Celý článek...
 
Hojec vespolek,mám tu další přírůstek...:) Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

LukášTak to je pecka, celý týden krásně a na víkend zase humus. Z práce se neurvu, aby to v klidu stálo za to. To mi teda na náladě nepřidá, ani minulý týden se mi moc nepovedl. Při nepodařeném startu to naštěstí odnesla jen seknutá nádrž. S podivem, že vrtule, která prosekla nádrž a poslala do světa 6 litrů benzinu požehnaná Jílkem vydržela bez úhony, ale stalo se. Jarkovi se mě zželelo ještě na ploše a již zalepená nádrž vesele voní do kufru auta, kde se kutálí ještě tučnější silentbloky, abych se nezapsal jako první průkopník, který si připálil prdel při startu…:D Všechno nachystáno, chlapáci si krásně polítali již ve čtvrtek. Ti kteří testovali novou krosnu si ji naštěstí stihli i pokřtít „pošlapat“, tedy můj incident bude počítám brzy zapomenut a nahrazen veselejšími historkami……:D (ale nebude, zeptej se Romana poznámka redakce)

Mějte se dravci čuuus Lukáš

Celý článek...
 
Jistější to bude v luftě Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 10
NejhoršíNejlepší 

Zvelebování domu může počkat a navíc po příspěvcích na facebooku, kdy přední piloti si při domácích pracích a jiných sportech pořizují středně těžké zranění většinou steheních kostí, kotníků a rameních kloubů (přeji co nejrychlejší uzdravení), jsem se vážně začal obávat o své zdraví a usoudil jsem, že nejbezpečnější místo bude v luftu.  Medard už lepší počasí hlásit nemohl, na Smradlavce jsem se potkal s Pepou, Kočičákem a nově s Martinem. Start byl tentokrát opravdu zadarmo a luft naprosto rovnej, jen škoda toho oparu. Valíme mrknout na Prigl, po cestě potkáváme dva dědky na tříkolách, Marcello i zamával (nebo hrozil), čert ví, uvědomil si však naši leteckou převahu a rychle prchal. Kluci se mi pomalu poztráceli, jen Kočičák se zařízlým speedem (já ho jinak ani letět neviděl) to brousil ke hrázi a já opačným směrem nad Medlánky, Globus, Českou, Kuřim, Čebín, Drásov, Všechovice a na Smradlavku.

a vo tom to je Proksík

Celý článek...
 
HEPY LETY Hrušovany u Brna Tisk Email

StandaNádherné jarní počasí a kolem desítky stejných nadšenců jako já jsme se sešli na malém letišti u Brna.  Bylo bezvětří. A tak mám trochu trému, jestli se mně podaří pěkně odstartovat. S novým padákem Ozone Speedster 26 to vyzkouším za bezvětří poprvé. Pečlivě jsem si připravil padák, připevnil krosnu na záda a modlil se, aby nefouklo jiným směrem. Bylo vše OK. Musím se přiznat, že prožívám největší uspokojení, když se padák za zády zvedá a já cítím, jak se centruje nad hlavou. V pravou chvíli zatáhnu za řidičky, dám plný plyn a bez násilí se nechám rozběhnout tahem motoru a v tuto chvíli si to už parádně užívám. Těším se na poslední dotek země a posmívám se zemské přitažlivosti, jak je na mě krátká.   ....více ZDE    

Standa Sýkora

 
Další let na HepyLety Luďek Svoboda Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 15
NejhoršíNejlepší 

Je pátek večer a předpověď na sobotní ráno zase vypadá jako hádání v křišťálové kouli. Na facebooku se utváří diskuze letuchtivých brňáků a přespolních, padají návrhy na místo setkání a jeho čas, situace jak na obloze, tak ve virtuálnu se mění každou hodinou. Předběžně se domlouvám s Jarkem a Lukášem, že to prostě půjde na „raketách“ u pískovny a ráno moudřejší večera, jdeme spát.
Po probuzení a prvním pohledu z okna vidím, že je zle, mlha by se dala krájet, viditelnost sotva na 20 metrů. Po krátké telefonické domluvě zjišťujeme, že webkamera v Mikulově hlásí modro a tak by nakonec  ty rakety mohly vyjít. Sedám do auta a vyrážím na místo, po příjezdu zjišťuji, že by teda rakety vyjít nemohly, mlha je o poznání řidší, ale pořád je neletovo.

Letu zdar  Luďek Svoboda

 

Celý článek...
 
Nový Moravský kameň – soutěžní pravidla Tisk Email

Přátelé kamarádi,

jak jsem avizoval, nebudu se již podílet na organizaci Kameňa, ale velmi rád zde poskytnu prostor a pomoc našim pokračovatelům a nástupcům. Ještě, že jim do toho kecá Marcello, jinak by nám ten Moravské KAMEŇ organizovali jen samí pepíci :-), takže děkuji Radkovi a letos něco určitě zaletím i s Romanem (no dobře tak sem se rozkecal) a vo tom to je Proksík

Nový Moravský kameň – soutěžní pravidla

Svůj let (podle svých možností) co nejlépe zdokumentuj. Fotografuj co tě napadne. Místo startu, svůj obličej před startem, vlající fléru, odměřené palivo, čas na hodinkách, prostě – co tě napadne. Fotografuj, co jsi cestou potkal, otočné body, přistávačku ze vzduchu, svůj omrzlý obličej po přistání. Máš-li GPS, nafoť po přistání displej. Popiš slovy co nejlépe svůj let – prostě tak jako doposud v Moravském Kameňu. Změř na mapě uletěnou vzdálenost.
Ulož fotky z letu na nějké webové album, typicky třeba Rajče nebo Picasa. Opatři fotky nějakými hezkými popisky. Pošli popis tvého letu i s linkem na tvé fotky na webu na mailovou adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . Tvůj let bude zveřejněn na Proksíkových stránkách – tak jako doposud.

 

Kategorie ECONOMY CLASS
Vylij z nádrže své krosny všechen benzín. To co zbylo v karburátoru nemusíš vyvrčet. Nalij do nádrže odměřené 4 litry paliva (4l i s olejem). Snaž se odměřit množství paliva co nejpečlivěji – nedělej to jen tak od oka. Uleť s tímto palivem co největší vzdálenost. Vzdálenost se měří na mapě, můžeš použít až 4 otočné body. Kdo uletí více km, vyhrává.

Kategorie JET CLASS
Nalij si do nádrže paliva kolik chceš. Těsně před rozběhem si vyfoť hodinky nebo jiným způsobem (pomocí GPS) zdokumentuj okamžik startu (rozběhu). Uleť libovolnou vzdálenost, minimálně však 50 km. Můžeš použít až 4 otočné body. Těsně po přistání si vyfoť hodinky – okamžik přistání (nebo vyfoť GPS). Změř vzdálenost na mapě a spočítej si průměrnou rychlost. (počet km x 60 / počet minut letu). Kdo dosáhne vyšší průměrné rychlosti – vyhrává.

Kategorie CARGO CLASS
Ověš se kanystrama, co uneseš, natankuj si kolik chceš, a pokud se dostaneš do vzduchu, tak si leť kam chceš. Po přistání změř na mapě uletěnou vzdálenost. Použít můžeš libovolný smysluplný počet otočných bodů. (To je proto, jestli chceš letět opravdu daleko a vyhýbat se omezeným prostorům. Zase to nepřeháněj – 50 otočných bodů je pitomost). Kdo uletí více kilometrů – vyhrává.

Soutěž začíná jako obvykle 1. 4. 2014 a končí 31. 10. 2014. Lhůta pro přihlášení je 15 dnů od data letu. Poslední možnost přihlásit let je tedy 15. listopadu 2014.

Každá kategorie se bude vyhlašovat zvlášť. Můžeš se účastnit i ve více kategoriích. Tradiční putovní pohár získá vítěz kategorie ECONOMY CLASS  – jakožto následovníka původního Kaměňa – viz. psaná pravidla z pera zakladatele - Romana Pavlíka. Pochopitelně také vítězové JET a CARGO CLASS budou důstojně odměněni.

Těšíme se na vaše hodnotné lety. 

Za přípravný výbor Radek Vondra alias Mlčoch

 
« ZačátekPředchozí12345678910DalšíKonec »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Tak toto je moje práce v Joomle. Snad se bude líbit.